Podstawowe informacje
Właścicielem sklepu internetowego jest firma
DYSTRYBUCJA KATOLICKA SP Z O.O.,
ul. 3 Maja 22
42-217 Częstochowa.
NIP 5732852923
REGON 36080333200000,
KRS: 0000544265.
Organ rejestrowy: SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Wysokość kapitału zakładowego: 100000 zł
Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, jak również e-mailem na adres:sklep@dystrybucjakatolicka.pl, oraz telefonicznie 606-589-977 (biuro).
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu. Po przyjęciu zamówienia potwierdzimy je, dzwoniąc lub wysyłając maila.
Klienci posiadający konto e-mail są informowani o statusie zamówienia poprzez pocztę elektroniczną.
W przypadku braku towaru w magazynie klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Do każdego zakupu dołączamy potwierdzenie zakupu (paragon). Na prośbę klienta wystawiamy faktury VAT (o tym fakcie należy poinformować biuro przed realizacją zamówienia ).
Należność za zamówiony towar Klient reguluje przelewem na konto firmy lub przy odbiorze (za pobraniem).
Stali Klienci hurtowi mają możliwość otrzymania stałego rabatu i faktury terminowej oraz zapłaty przelewem.
Klienci detaliczni maja możliwość otrzymania rabatu w postaci wysyłki gratis i dodatkowego rabatu w zależności od wysokości zamówienia
Reklamacje i zwroty
Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 27 ww. ustawy. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Koszt ponownego przesłania towaru wolnego od wad pokrywa sprzedawca.
Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta pod nr telefonu 606-589-977. Towar powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, w fabrycznym opakowaniu.
Zgodnie z art. 556-576 Kodeksu Cywilnego na rzecz sprzedaną obowiązuje rękojmia za wady fizyczne i prawne.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności spedytora lub listonosza (na poczcie) spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.
Do reklamacji należy załączyć fakturę lub paragon.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi klient.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt przesyłki pokrywa kupujący.
Formularze zwrotu do pobrania (klinij, aby pobrać):
Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Płatności
W przypadku płatności przy odbiorze, Klient reguluje należność gotówką przy dostarczeniu towaru.
Stali Klienci hurtowi dokonują przelewu za faktury na konto
ING Bank Śląski: 90 1050 1142 1000 0090 3054 1156 podając w tytule przelewu numer faktury oraz nazwę firmy.
Klienci detaliczni dokonują przelewu za zamówienia na rachunek
ING Bank Śląski : 68 1050 1142 1000 0090 3054 1164 podając w tytule numer zamówienia internetowego.
Wysyłka
Towar jest wysyłany do klienta w ciągu maksymalnie 3 dni od momentu potwierdzenia zamówienia i jest dostarczany według wskazań klienta. Zasadniczo, gdy towar jest dostępny w magazynie, wysyłka następuje w tym samym lub następnym dniu roboczym. Przesyłki nie są realizowane w soboty i niedziele.
Przesyłki priorytetowe i kurierskie są realizowane tego samego dnia roboczego lub następnego dnia roboczego rano.
Postanowienia końcowe
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące ID oraz hasło klienta.
Dane klientów sklepu będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień i prowadzenia statystyk sprzedaży. Będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133 poz. 883
Oferta ważna na terenie Polski. Przesyłki zagraniczne są realizowane po wcześniejszym uzgodnieniu.
© 2016 DystrybucjaKatolicka. Wszelkie prawa zastrzeżone